Malu Dengan PENCIPTA ku.. :"(

By ismishima - September 05, 2015

ASSALAMUALAIKUM WBT

Penatnya study..huhu... malam nie memberi satu kesedaran tentang tudun... aku sebenarnya da lama nak istiqmah tudung labuh... tapi.. tak sampai hidayah lagi... moga Allah bagi petujuk buat aku ke arah jalan yg benar... Demi Allah aku inginberubah, keran aku inginkan keindahan , kehebatan syurga yang tidak terhintung luasnya... aku inginkannya... aku mahukannya.. aku sedari... tapi aku xmampu nak istiqamah...

         aku harap.. aku dapat ubah dri segi akhlak aku, aku harap aku boleh kawal nafsu aku...
" aku beubah kerana Allah... aku harap dalam hati aku xde sedikit pun rasa berubah kerana manusi...

tapi... dengan dosa silam aku, aku malu dengan Ilahi, aku mahu untuk berhadapan dengan Allah... dengan dosa silam aku.. aku juga malu dengan manusia... saat aku berjumpa dengan soleh.. pasti dia akan dapat membaca hati aku... membaca diri aku... bertapa hinanya aku, hinanya aku seakan seorang pelacur... aku hina ya ALLAH...

          aku malu dengan diri... walau gerak geri aku diubah.. hati aku tidak mampu istiqamah... kerana Ilahi , Kerana hidayah.. aku mencuba dan mencuba... tapi akhibat dosa silam aku, aku malu... aku malu dengan Allah... Aku malu dengan orang soleh dan solehah..

     aku pergi mana-mana... jika aku terpandang tudung labuh, atau niqabis, aku akan melihat sepuas2nya..aku akan rasa kagum dengan keisiqamahnya... dan apabila aku melihat keciknya tudngku, aku malu dengn Allah, tapi aku merasa tudung ini selayaknya dengan dosa yang aku buat.. biar un dosa ku melebihi seorng pelacur... aku trlalu hina... dan aku ingin berubah...

     demi Allah ... aku mahu berhijrah... aku nak redhanya, aku x nk redha manusia... aku mohon pada hati.. agar buatkan segalanya kerana Allah.. aku penat dengan diriku...

dengn kisah cinta ku yg x mampu istiqamah... demi Allah, aku bukan sebaik yan disangka, aku hina... aku terlalu hina... hanya Allah yg thu kisah silam aku... aku x mampu nk istiqamah dalam cinta.. cinta pada Allah dan Rasulullah..aku x mampu jua istiqamah dalam cinta manusia... sbb tu aku rsa jodoh aku dengan Ajal lebih baik... Aku terlalu hina....



wasalam..



  • Share:

You Might Also Like

0 comments

nama:
umur: